© Sağ Tıklama Engeli

20 Kasım 2016 Pazar

Daha Fazla Ben

Yazmayı aşırı seven birisiyim.Duygularımı sadece yazarak daha iyi aktardığımı düşünüyorum.Bloğumu açmadan önce sürekli günlüğüme yazardım.Gerçi bloğumu açtıktan sonra da günlüğe yazmayı bırakmadım ama ilk defa yazılarımı gün yüzüne çıkarttım.Okundukça daha çok yazasım, daha çok emek veresim geliyordu şu yazı işine.Bugünlerde herkese yazar dendiğinin farkındayım ben de kendime diyorum fakat ben bir yazar değilim ben sadece yazma eylemini gerçekleştiriyorum ve bunun isim bulmuş hali benim için bu.
 Yaşadıkça yazıyorum bazen yaşadığım halde kelimelere dökücek gücü kendimde bulamıyorum.Kimsenin hayatı kolay değil herkesin kendine göre dertleri var.Herkesin kendine göre içini dökme yöntemi de farklı dolayısıyla.Ben yine okunmasam da yazmaya devam edeceğim.Çünkü ben yazarak var oluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder