© Sağ Tıklama Engeli

29 Ocak 2014 Çarşamba

Dertler

Selamlar selamlar;
Size bugünkü yazımda bazı şeyleri düşündürmeyi düşünüyorum.Şimdi başlayalım o zaman...
 Öncelikle dertlerinizi bir düşünün bakalım.Eski sevgiliyi başa koyan okurlarım varsa lütfen sonuna kadar okuyunuz efendim.Lütfen.Psikolog edasıyla mı anlatıyım arkadaş gibi mi.Kasmaya gerek yok rahatça anlatıyım.Öncelikle sevgiliniz olabilir, terk edilmiş olabilirsiniz.
 Eski sevgili diye ağlayan, durmadan onu düşünen insanları gebertmek istiyorum.Terk edilmeyle öz güvenin yıkılmış olabilir bu yüzden sinirli olabilirsin fakat tek terk edilen de sen değilsin.Ayrıca günün birinde senin de bir ilişkiyi daha fazla idare edemeyeceğin birisi çıkar.Ayrılmak istersin veya çoktan başka birisini terk etmişsindir.Empati denilen bir şey var farkında mısın acaba.Zamanla unutursun zaten üzüldüğün tek şey mutsuzken geçirdiğin saçma sapan zaman olur gider.Göz yaşlarına üzülürsün.Hem bundan daha büyük dertler de var farkında mısın?Acını yaşama demiyorum tabi ki üzüleceksin fakat insan olduğunu unutacak kadar dünyadan kopman beni çıldırtıyor.Bunları nereden mi biliyorum? Çünkü ben de bunları yaşadım.
 Bir de aile dertleri denilen en boktan dert türü var şu anda içinden çıkamadığım durum.Ne yaparsam yapayım kaçamayacağım bir şey.Bu öyle yok bana bağırdı, yok dediğimi yapmadılar gibi saçma salak bir şey de değil.Resmen uykusuz bırakan, ağlayıp kaçamayacağım, içimi dökebileceğim kimsenin olmadığı bir dert.Aile problemleri yüzünden, etrafındakileri uzaklaştırdığın türden hem de.Anlatsan bile kimse anlamaz çünkü dedikleri tek şey 'siktir et' olur.Nah siktir edersin.Siktir etsen nereye gideceksin?Hiç bir yere kaçamazsın 7/24 içindesindir.Ne yaparsan yap red edemezsin.Sadece geçmesini dilersin.Beklersin.Bakalım benim aile dertleri böyle çözülmedi ama geçicek heralde.Ne diyeyim.
          Güçlü ol ya da en azından öyle görün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder