© Sağ Tıklama Engeli

11 Temmuz 2014 Cuma

Ortaya Karışık

Merhaba sayın okurlar tembel ergen yazarınız geldi.
 Öncelikle post yazmama nedenimi yazıyım size.Tamamen üşengeçlik ve daha niceleri.
 Yaz tatiline girdiğimize göre sizde evde nasıl eğlendiğimi anlatabilirim.Sahurdan sonra sabahlayıp ertesi gün 16.00 a kadar uyumak benim en büyük eğlencem.Neyse uyandıktan sonra ev temizleme, toplama, yemek hazırlıkları derken iftar olmuş oluyor.İftardan sonra geleneksel çay merasimi ve sonrasında özgürüm.Tonlarca izlenecek dizi, program; dinlenecek müzikler dururken yaz tatilim de evde geçmiş oluyorum işte millet.He bi ara çılgınlık yapıp İngilizce çalışmaya başlamıştım iftardan sonra.Nolduysa sonra bıraktım.
 Ailem odaya tıkılma olayımdan pek memnun görünmeseler de anlamaya çalışıyolar sanırım.Çünkü yaz ve benim evde oturmaktan başka yapabileceğim bir şey yok.Bu durumda ergen yazar:1        ebeveynler:0
 Ha karne günü maceramı anlatıyım size...
 Sabah uyandım ve beklenemedik biçimde saçlarım şekil aldı, en sevdiğim kıyafetim yıkanmıştı ve güzel bir makyaj yapmıştım.Dedim bu işte bi ibnelik var.Neyse okula gittim hocalarla konuşuyom filan geçtin mi kaldın mı konuşması işte kalıcam sanıyordum da ben...Neyse bu da başka bi mallık olarak dursun şurada.
 3 hocamda sen zekisin başarırsın konuşmasını yaptı.Bu arada çok teşekkürler verdiğiniz öz güven için.Sınıfımda ki 2 tane hiç sevmediğim ve onların da beni hiç sevmediğini adım gibi bildiğim ağır ergen bana doğru yanaştı.
 İlk defa adam akıllı 2-3 cümle kurup konuştuk.İşte makyajın gücü arkadaşlar.(Makyaj dediğime bakmayın göz kalemi ve rujdan ibaret)Onlar gittikten sonra karnemin peşine düştüm.Bütün hocalarımı gördüm ama bir tek sınıf hocamız olan İngilizceciyi görmedim.İşte her şeyin iyi gitmesinden anlamıştım bi pürüz çıkacağını.Müdür yardımcısına hatta müdüre kadar sordum ama kadın yer yarılmış da içine girmiş gibi yok.Ben de sonunda isyan edip kaldım zaten ne alıcam karneyi diye atar yapıp çıktım okuldan.Geçen dönemde aynı şeyi yaşadığım için karnemi en son ben almıştım annemle gidip.Telefonda annemle epey kavga ettik yani karneyi almadığım için.Ben de her dönem sonunda olduğu gibi kızlarla buluşmaya okulun oraya gittim.Bimin orda buluştuk.(Elalem Burger King,Starbucks, MC Donalds'da buluşur biz Bimde evet sorun bizde)O sırada annem aradı benim işte geçmişsin afferim akıllı kızım dedikten sonrası karışık kızlar sakinleştirdi beni işte.
 Uzuun tartışmalar sonucu Cennete gitmekte karar kıldık.(İğrenç espiri yapardım da havamda değilim arkdşlr.s.s.s)
Sonunda biz de Burger King'e girdik.Hiç kimse kahvaltı yapmadığı için soluksuz menülere daldık.Tıpkı avına saldıran aç bir hayvan gibiydik.Sınıf olarak iştahı kapanık bir insan bile yok aramızda.Patatesler büyük boy kolalar yetmedi birbirimizden yemeye filan başladık.Neyse sonuç olarak hepimiz doyunca kalktık.Ondan sonra isteyen ... Cafeye gitti, isteyen sahile gitti.Sahile gidenler arasında ben de vardım.Bilmeyenler için deyim Cennetten Florya sahiline yürümek ölüm gibi hele hava sıcaksa.1 saatten fazla yürüdük.75 kuruşluk 1 liralık kaç şişe su aldık bilmiyoruz.Zaten biz tüm parayı suya verince içimizde çıkan yangını söndüremedik arkadaşlar.Ne kadar yorulmuş olsak da sahil kıyısında oturup arkadaşlarımla geçirdiğim zaman tüm acılarımı yılın yorgunluğunu aldı götürdü.Ayakkabıyla denize girip güzel bir şarkı eşliğine şarkı söylerken kimsenin bizi yargılamadığı bir gün geçirmiştim daha başka ne isteyebilirim ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder