© Sağ Tıklama Engeli

23 Mayıs 2014 Cuma

Çok Zaman Oldu...

 Uzun zaman oldu yazmayalı özlemiştim aklımdakileri bir anda dışa vurmayı.Benim için acı çekici de olsa belki sizin için güzel geçen bir senenin daha sonuna yavaş yavaş gidiyoruz.Geçirdiğim en kötü yıllar arasında ilk üçe girer bu sene.
 Kimsenin beni sevmediği ve benim kimseyi sevmediğim bir ortamda tüm günümü geçirmek gerçekten çok kötü bir deneyimdi benim için.Benim farklılığımı kabul edemeyen ve 'yeni öğrenci hemen ezelim' moduna girmiş insanlardı onlar.Asla benim ne kadar üzüldüğümü düşünmediler.Ağızlarından benim aleyhime çıkan sözlerin beni nasıl kırdığını, nasıl kahrettiğini asla anlamadılar.Ben de sevmemeyi tercih ettim ailem bile bunu anlamazken öteki insanların anlamasını istemem çok saçmaydı.
 Neyse Emin vardı bu sene.Onunla azda olsa konuşmak beni mutlu etti.Geçmiş yıllarımdan kalan insanlarla konuşmak beni her zaman rahatlatmıştır zaten.Her güzel şey gibi onunda sonu geldi.
Zaten kim kalır ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder