© Sağ Tıklama Engeli

28 Aralık 2013 Cumartesi

Konusuz Yazı

Uzun ve sıkıcı bir depresyondan sonra yine sizlerleyim.Neler olduğuna bakarsak eğer; sınıfa hala ısınamadım bence sorun onlarda ben de değil...Tamam bir kaç tane konuştuğum var ama hepsi işim düşerse diye öyle sabah selamlamalar filan.En arkada oturmam sınıfta yapılan öküzlükleri izlemem için büyük bir şans bence bkz:
Kendimi onlardan üstün gördüğüm yok ama ergenlik zamanını erkek diye kudurarak geçirmedim ve böyle bir düşüncemde yok.(Ki kızlar öyle)

Neyse İnterpals'tan Yeni Zelanda'lı tıpkı bana benzeyen biriyle konuşuyorum.Aramız çok iyi.(Maşallah)
   Hee bir de hoca derste el yüz yıkama bahanesiyle beni dışarı çıkarttırdı.Anlamadım sıramdan kapıya doğru yavaşça yürümeye başladım bir yandan da düşünüyorum 'Ne istiyor acaba' diye.Sonra baktım kapıda bir hoca beni bekliyor jeton daha yeni düştü o an arkama bakmadan kaçmayı düşündüm sonra dedim nereye kaçıcaksın lan küçücük okul anında enselerler.'Depresyondayığğım, ergenim Hocaaaam uğraşma benle' diye bağırmak vardı bi de.Neyse bu neşeli hoca okulun rehberlik hocasıymış yeni gelen öğrencilerle tanışıyormuş.Fakat bir sorun var hocam ben geleli 2-3 ay olmuş ne yeni öğrencisi.Aslında iyi oldu uykum vardı dersten de kaçmış oldum.
  Pazartesi de matematik sınavı var.Fuck Math diyerek başladım bir kaç soru çözdükten sonra öz güven ile kalemi bırakıp elime gitarı aldım.Pazartesi günü BÜYÜK bir ihtimal ile pişman olup kendime küfür etcem ama  şimdi matematiğe küfür edip sinir krizi geçirmektense sınavda kendime sessizce küfür ederim daha iyi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder