© Sağ Tıklama Engeli

1 Ocak 2014 Çarşamba

Benim de Yeni Yıl Yazım Olsun

 Ahh nasıl başlasam :/
 Öncelikle yeni yılınız kutlu olsun.Biliyorum klişe bir laf ama samimi.Yeni yılda yapılacaklar adlı listeyi hazırlayanınız var mı aranızda?Umarım o listedeki her maddeyi gerçekleştirebilirsiniz.Tabi bu hiç bir şey yapmadan ayağınıza gelecek demek olmuyor.Unutmayın liste ne kadar uzunsa o kadar fazla çalışacaksınız anlamına geliyor bu.O yüzden (eğer) saçma maddeleriniz varsa çıkarmanız önemle rica olunur.Ben hiç önüme hedef koymadım sizin gibi demek bu yüzden hep başarısız oldum.(Daha yeni anlamanın acısı...)Ayrıca ben de sizin gibi PTT ile karşıladım yeni yılı.Alt kattaki yeni çılgın komşularım ise zıplayarak bizim evde ise televizyona bakan boş gözler.Yalnız geri sayım yapılırken böyle ağzımın kenarından hafif bir gülümseme oluşmadı değil hani.Bu gece aldığım kaloriler de cabası eve 3 paket cips ne lan 4 kişiyiz biz 4.Neyse görünce kendimi tutamadım herkes gibi abur cubur, asitli şekerli meşrubatlar, fıstıklar ve televizyondaki komedi programları bize eşlik etti.
  Yeni yıla birazcık yalnız girdim yanımda arkadaşlarım yoktu bu sene.İlk defa böyle oldu.Kendimi çok aşağılık hissetmeme neden olsa da bir yandan mutluydum en azından ailem hala yanımda ve bu şansı elde edemeyenleri düşündükçe kendime acımamı bencilce buluyorum.
 Bu yıl acı dolu geçti ama en azından bu sene yakınımlarımdan kimse ölmedi.Saçma geçti bu yıl benim için...Örneğin; bulamadım ama saçma sapan bir yıldı.Hiç bir ilerleme kaydetmedim boşu boşuna geçti gitti 1 sene.Neyse darısı 2014'ün başına.
                                       - Güncelleme-
2014 iğrenç geçti 2015 için artık umudum yok .
                                      -GÜNCELLEME2-
2015 yılının yazı berbattı fakat yıllar sonra ilk defa arkadaş edinebildiğim bir yıl oldu ve aşırı hızlı geçti.
 2016 demek 18 demek YGS demek.Hayata atılmak için girdiğim ilk resmi sınav demek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder