© Sağ Tıklama Engeli

17 Aralık 2013 Salı

K-Pop İdolleri

Siwon bir keresinde bir bayana yol vermek için Leeteuk' ı kanalizasyona düşürmüş.

X:Eğer kız kılığına girmeniz istenseydi ne yapardınız
?

Jung Young Hwa:Gruptan istifa ederdim.

Donghae'nin babası ölemeden önce Donghae'yi Leeteuk'a emanet etmiş.

Hayran:Oppa seni çok özledim sen de beni özlüyor musun?
Yesung:Tanımadığım birini nasıl özleyeyim.

''Onew birinin önünde cool yürür ama sonunda o çarpar/düşer''    -Key

Seungri:2 kilo verdim.
Big Bang üyeleri:Nereden verdin?Kafandan mı?

Kyuhyun lisedeyken matematik olimpiyatlarında madalya kazanmıştır.

Choi Minho:Her sabah kalktığımda aynanın karşısına geçer ve ne kadar yakışıklı göründüğüme bakarım.
Key:Evet, bazende aynaya sarılır.

Yesung : Bazen dudaklarını büzerek poz veren insanları öldürmek istiyorum.

Hyunseung : Açıkcası Bigbang'in başarısını kıskanıyorum ama kendi grubumuda çok seviyorum ve başarılı olduğumuza inanıyorum.

Q : Ekranlarda her zaman parlıyorsunuz,çok ateşli görünüyorsunuz peki normal yaşantınızda nasılsınız?
G.O : Üyeler olarak hep birlikte National Geographic belgeseli çekiyoruz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder