© Sağ Tıklama Engeli

27 Aralık 2017 Çarşamba

Şöyle Hissediyorum

Şu koca hayatta öğrendiğim yegane şeylerden biri tek ağlamak.Kendi göz yaşımı kendim sildim.Kardeşimi düşünüyorum, ablasının biriciğim nasıl, ne yapıyor acaba diye.Acaba ablacığının onu bu kadar çok düşündüğünü biliyor mu?Onu ne kadar çok sevip özlediğimi biliyor mu? Ya da hissediyor mu?
 Yalnızım kırk küsür odalı yurtta, kocaman şehrin küçücük ilçesinde yalnızım.
 İlaçları bıraktım.Belki hazır değildim, belki doktora gitmeliydim bilmiyorum.
Şöyle hissediyorum; onlarla toplum içinde rahat ve saygı duyulan sağlıklı bir bireyim.Kimse gerçek beni tanımak istemez.Kimse tanımıyor.
 Sadece yorgunum.Onu da kimse göremez.Kimselere göstermem. İzin veremem.Yine bana sessiz sakin kendi halinde bir kız derler.Ben artık bu olmak istemiyorum.Ben benden kaçıyorum.Ben ben olmaktan korkuyorum.
Ben koca bir hiçim.Sadece benim bildiğim koca bir hiç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder