© Sağ Tıklama Engeli

27 Ağustos 2017 Pazar

Üniversite Öğrencisi Oldum!

 Ben artık üniversite öğrencisi oldum!
Aslında bu yeni bir gelişme değil hayatımda ama yeni yazıya döküp, duygularımı dökme fırsatı buluyorum.
 Ne kazandığımı söylemiyim. İki sene sonra işimi elime alabileceğim bir bölüm ve evime yakın bir şehirdeyim.Hafta sonu istersem eve gelebileceğim kadar yakın hatta.Hafta sonunu geçtim eğer çok bunalırsam, okuldan sonra eve gelip, ertesi sabah biraz erken kalkıp okula gidebilirim.Okulun eve yakınlığını anlatabilmişimdir umarım.
 Gelelim neden bu bölümü seçtiğime aslında bu bölümü seçmek asla ama asla aklımdan geçmiyordu ama kader mi desek, yoksa şans mı siz ne demek istiyorsunuz bilmiyorum ama bana öyle bir şey oldu.Ailecek uzun tartışmalar sonucu okula sadece minibüsle gidebileceğim bir yer yazmıştım.Bu bölümü de ailem istemişti ve yaz ne olur ne olmaz demişlerdi.Yazdım ama asla çıkmayacak bir şekilde.Her şey bitti tercihimi yaptım tam o sırada kapı çaldı komşumuz geldi.Tercihleri ne yaptın dedi.Anlattım ve bana neden o bölümü en başa yazmadığımı sordu ben de fazla bilgim olmadığını ve o mesleği şimdiye kadar hiç düşünmediğimi söyledim.Bana akrabasının o işi yaptığını, bir kadın için güzel bir meslek olduğunu ve eğer istersem meslekte ilerleyip daha iyi ücretler alabileceğimi anlattı.Ben benim için de uygun bir iş olduğunu düşündüm biraz da gaza geldim açıkçası ve tercihi değiştirip o okulu en başa yazdım.Kazanacağım garanti gibiydi ve öyle oldu zaten.
 Farklı planlarım da var tabi mevzun olduktan sonra.Bu işi eğer olur da sevmezsem ve ilerleyemeyeceğimi düşünürsem, maaşımla yıllardır istediğim bölümü psikolojiyi akşam okulunda okurum.Hem de aileme yük olmam ve iki diplomam olur.Neden olmasın.
 Şimdi size işin garibini söyliyim aynı okulu, aynı kampüsü en yakın arkadaşımla birbirimizden habersiz yazmışız ve ikimiz de aynı okulu kazandık.Çok şaşırdık ve mutlu olduk tabi kim sevinmez ki farklı bir şehir ve en yakın arkadaşınla orayı keşfedip yeni hayata adım atıyorsun. 
 Biraz uzun oldu ama benim tercih sürecim buydu. 
 Eğer buraya kadar okuduysanız size diyeceğim şu ki sakın korkmayın ve en ufak şansları bile değerlendirmeye çalışıp planlar yapın olmazsa olmaz.Yeni şanslar mutlaka çıkar asla sonuna geldim demeyin çünkü siz var oldukça asla son gelmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder