© Sağ Tıklama Engeli

16 Kasım 2016 Çarşamba

Elveda Ergenlik

2012 yılı benim için bir milat.Blogun açıldığı zamanlar.Lisenin başlangıcı, orta okulun sonu.Kafanın bir karış yukarıda olduğu zamanlar anlayacağınız. 
 Bugün akşam yemeğinden sonra beni bi şeytan dürttü kalk eski mesajlarını oku diye.O mesajlardaki aşık, kanın hızlı aktığı zamanlardaki kızdan eser kalmamış.Sanki başka birinin mesajlarını okuyormuşum gibi hissettim hatta.Yaptıklarım, konuşmalarımdan utandım.O aşık aptal kızdan nefret bile ettim.Zamanın bu kadar hızlı değişmesine de acayip şaşırdım.Mesela bizim konuşmalarımızda o klavyeli telefonlar, Blackberryler geçiyor.İşte yeni telefon alcam ne alsam gibi şeyler.Facebook'da zaman tüneline geçsek mi diye aramızda bir konuşma geçmiş o zamanlarki 'best'imde.Adını Feriha Koydum'da Emir ve Feriha evlendi mi geçen hafta izleyemedim demişim.O diziyi izlediğimi bile hatırlamıyorum.İlk aşkım en iyi arkadaşımın arkadaşıyla çıkmış ve ayrılmışlar.Mesela bunları biri bana söylese hatırlamam ama elimde yazılı kanıtlar var azcık düşününce a harbiden de böyle olmuştu diyorum.Dedemin vefat etmesi ve benim o zamanlar cahil halimle ettiğim isyanlar var.MSN'e geçelim kameralı konuşalım demem... Daha bir çok anı var hepimizin sosyal medyada 2012 yıllarında yaptığı konuşmalardan bir tanesi sadece.O günlerin kıymetini bilmemişim.Asiymişim, isyan ediyormuşum ama o günler olmasaydı bugünkü ben olamazdı diye düşünüyorum.
 Mesela bugün lise sondan arkadaşımla buluştuk epey olmuştu görüşmeyeli araya bir yaz girdi.Onunla bi konuşmaya başladık eski günlerden.Bir sene öncesi bile acayip farklı geliyor gözüme.Sanki farklı bir insanın hatıralarını hatırlıyormuşum gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder