© Sağ Tıklama Engeli

1 Ekim 2016 Cumartesi

Hayattan Kareler

Sosyal medya olmasaydı size ulaşamazdım ve de siz bana.Dünyanın öbür ucundaki insanın şu an ne yaptığını bir tweetinden öğrenebiliriz, ne yediğini Instagram'dan görebiliriz, ruh halini Facebook'dan anlayabiliriz.Buna daha çok örnek verebilirim.Benim en sevdiğim şey yazmak, blog dünyası yani.Bir de şu gördüğüm güzel şeyleri çekmeyi çok seviyorum.Çoğunlukla gök yüzü ve yol fotoğrafları çekerim.
Bunun gibi.
Ya da böyle.
 Acemi fotoğrafçı diyemem kendime.Sadece fotoğraf çekmeyi seven bir insan diyebilirim.Acemi olmak için bile bazı şartlar lazım.
 Hayattan güzel kareleri saklamayı seviyorum.Özellikle şu aile olarak bir araya geldiğimiz zamanlar.Her saniyesini hapsetmek istiyorum.Ama o zaman da o saniyeleri kaçırırım korkusuyla yapamıyorum.
 Orta okul zamanından bende bir tane bile fotoğrafım yoktu.Şu sıralar sağdan soldan toplamaya çalışıyorum veya eski flashıma bakıyorum.Sonra geçenlerde bir CD buldum.İçinde doğum günü fotoğraflarım var, eski arkadaşlarımla olan fotoğraflarım var.Bir arkadaşım zamanında hediye olarak onu hazırlayıp vermişti saolsun.Mesela o gün ne giydiğimi filan hep unutmuştum, arkadaşlarımla olan o fotoğraflarımı unutmuştum.Bir karesine bakmak hatıraları canlandırmama yetti de arttı bile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder