© Sağ Tıklama Engeli

10 Kasım 2013 Pazar

Ben farklıyım! Bunu kabullenin

Kabul edin hepiniz farklı insanlara ön yargıyla yaklaşıyorsunuz.Sırf yaptığı göz kalemiyle, siyah ojesiyle onu yargılayamazsınız bu sizin hakkınız değil.Hiç biriniz mükemmel insanlar değilsiniz.Örneğin ben küçükken bile asla normal kızlar gibi olamadım.Sürekli oğlanlarla oynadım hiç kız arkadaşım olmadı.Diğer kızlar tarafından hep dışlandım, asla süslenmedim, etrafım tarafından güzel görünmek için de giyinmedim, şimdi o kadar zayıf değilim ne istersem onu yiyorum, erkekler peşinden koşmuyorum, müzik zevkim sizinkiyle aynı olmak zorunda değil herkes rock dinleyemez bünyeleri gerçekleri kaldıramayabilir..Saçlarım diğer kızlar gibi uzun değil kısa ve kızıl.Sırf kısa saçlarım için eleştiri almaya hakkım yok sizin de beni eleştirmeye hakkınız yok.İnsanlardan uzak durma sebebim eleştirilerden tiksinmem olabilir mi bir düşünün.Bu benim hayatım sizin değil ne istersem onu yaparım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder