© Sağ Tıklama Engeli

27 Ekim 2013 Pazar

Eye Candy -Byung Hee

Selam manyak Fanının kaleminden okuyorsunuz.
Shut Up Flower Boy Band dizisinin çatlak lideri Byung Hee ye aşık oldum.Lee Min Ki ye değil(karakteri canlandıran oyuncu) gerçekten karaktere aşık oldum.
Çocuk 2. bölümde öldü diye izlediğim her bölümde ağladım.Sanırım sorunlarım var.Bir repliği var 'en mutlu anımda ölmek istiyorum' diye bunu duyar duymaz diziyi durdurdum bu cümleyi ben de çok kullanırım en mutlu anında ölmek rüya gibi bir şey istediğin her şeyi yapıp mutlu bir şekilde ölmek, dünya ki amacını gerçekleştirebilmek sonra ölmek.Eğer yaşarsam hayatım anlamsız gelmeye başlar, dünyadaki görevim bittikten sonra arkamda neyin kaldığını kimleri bıraktığımı merak etmeden siktir olup gitmek...



1 yorum:

  1. Ben de bu repliği çok seviyorum diziyi izleyeli tam 5 sene oldu ama hala ilk günkü gibi aklımda . Göz makyajı olsun mimikleri olsun ...Keşke ölmeseydi. Dizinin şarkılarını dinledikçe unutmak zaten mümkün değil. Byung Hee 💙 💙 💙

    YanıtlaSil