© Sağ Tıklama Engeli

16 Eylül 2013 Pazartesi

Music Bank in İstabuuul

7 Eylül Cumartesi Music Bank İstanbuldaydi ben de oradaydım her şey bir rüyadan ibaretti sanki o kadar bağırdım ki sesim kısıldı, en güzeli Kyuhyun'un sunuculuk yapmasıydı bence...Onu görür görmez gözlerim doldu, tabi onu bulanık görmeye başladığım anda kendimi durdurdum çünkü Kyuhyun benim idolüm ve onu seviyorum.
Ailee Üsküra giderkeni çok güzel yorumladı gözleri dolmuştu ortamdan etkilenmiş sesi tam anlamıyla mükemmeldi.
MBLAQ onları anlatmaya kelimeler yetmez pankart açtılar Türkçe konuştular Smoky Girl filan koptuk.
 Beast:perfect
 Ft.island onları anlatmak...Lee Hong Ki ortamı coşturmayı biliyor, çok sempatik, tam bir sevgi yumağıydı. 
Miss A konser sonunda poz verdi çok güzel ve seksilerdi. 
Super Junior ben bir ELF im ve tüm gece onları bekledim son çıktılar Donghae Türk bayragını öptü hayranlara attı,Donghae hayranların kameralarını alıp Kyuhyun'u kendini çekti.Eunhyuk gerçekten çok zayıf ve tam bir dans makinesi.Shindong çok sevimli sempatik anlatamam ki abi hepsini çok güzel bir gece yaşattınız lan teşekkürler Eunhyuk Super Show da bulusuruz dedi.Ay Em Hepiiii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder