© Sağ Tıklama Engeli

14 Mayıs 2016 Cumartesi

Gece Kuşu

Selamlar giriş yapamayan "yazarınız" geldi hanım(I harfi epey bi uzun).
Hayatımda 9.bilmem ne kaç şiddetinde gelişen olaylardan sonra kendimi toparlamayı başardım (başaramadı).
Yine bir gece yazısıyla karşınızdayım.Konumuza dönelim.Her 2 haftada bir saçıma değişiklikler yapmaya başladım.Mesela perçem kestirdim.Sonra saçımı boyadım.Sonra yapıcak bir şey kalmayinca saçımı yine kestirdim.Çünkü uğraşıcak bir kendim varım.
Kitap okumaya başlıyım diyorum canım almıyor ki bundan bir sene önce en ama en ayrılmaz parçam kitaptı.Sanırım lanet sınavlar yüzünden böyle.Hayata karşı olan enerjim her geçen gün daha da azalıyor. Şu sıralar yapmayı sevdiğim tek şey izlediğim Leonardo Dicaprico filmleri sanırım.
Her gün aynı, her gün aynı insanlar, aynı konular(bazı şeyler hariç),  her öğlen ne yesek tartışması filan.Tek monoton olmayan şey saçlarım sanırım.
Şu girişte bahsettiğim olaylara gelince bilin bakalım ne onlar tabiki ailevi konular.Başka ne olabilir. Hayatın beni vurmayı en çok sevdiği yer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder