© Sağ Tıklama Engeli

14 Ağustos 2015 Cuma

2 Ay

Merhaba 2 aydır memleketimdeyim. Pek tatil yaptığım söylenemez evde de olsam yatıyorum memlekette olsam da.Yalnız burda çok fazla iş var örneğin daha dün hastaneden yeni çıktım.3 gün boyunca anneanneme bakmam gerekti. Eğer daha önce refagatcilik yaptiysaniz bilirsiniz hastanenin sıkıcılıgını, yorgunluğunu.Bir sürü insanla muhattap olursunuz. Halinize binlerce kez şükür edersiniz.Orda yatan insanlara acırsınız ve zorunlu bir empati yaparsınız.Ayrıca ordaki hemşire, temizlikci ve güvenlikle o günler içerisinde sıkı dostlar olursunuz.
Bugunse dedemle fındık topladık.Bacaklarimdaki ciziklere, morluklara yenileri katıldı bugün.
Burada şehirde asla edinemiyecegim maceralar yaşayıp, çeşitli hayat dersleri edindim.Sadece 2 ay içinde.
Ha bi de BIGBANG 2 ay içinde tam 2 kez cb yaptı.Burdayken tek geri kaldığım şey fanligim.Size yazmak istediğim o kadar çok şey var ki.O yüzden hiç bir şey yazamıyorum.Nasıl bir şey bu bilir misiniz?Soyliycek ancalaticak bir ton şey varken size anlatabileceğim bir kelime gelmiyor aklıma.
Burdayken bir sürü kitap okudum.Karakterlerle yaşayıp, karakterlerle öldüm.Bir keresinde koskaca ülkeyi yönetim.Sonra kellem kesildi tabi ama güç ile delirmeyi hissettim.Burdayken başkalarının gözlerinden dünyaya bakmaya öğrendim. Kimin aklına gelirdi ki doğdum doğalı her yaz nefret ederek geldiğim küçücük köyde bu yaz farklı bir insan olabileceğim
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder