© Sağ Tıklama Engeli

4 Aralık 2013 Çarşamba

Çocukluktan Hazineler

   Herkesin çocukluğundan özlediği bir anısı vardır.Senin de vardır.Örneğin; misketler, tasolar, meybuzlar, topunu alıp sokakta deli gibi arkadaşını alıp akşam geç saatlerde eve gelmen, bisiklet sürmen, parklardan çıkmaman ve daha niceleri...
  Şimdi o günlerini çok özlersin keşke çocuk olsam diye hep içinden geçirmişsindir.En ufak bir anda o günlerine dönersin.Benim o zamanlarım ne kadar güzel geçmese de anılarım var ve o zamana dönmek istiyorum.Çünkü acılar bu kadar ağır gelmiyordu.Çocukluğum da hep itilip kakılırdım diğer kızlar tarafından, o zamanlar çok zalim oluyorlardı.Bir tane arkadaşım vardı adı Ulaş alt komşumdu.Ona ayak uydurmak için hep erkek gibi top oynardım.Bisiklete binerdim öyle bebeklerle pek oynamazdım yani.Eskiden kızları benimle oynamamasına hep çok üzülürdüm.Ağlardım hatta bazen.Ama sonra hemen geçerdi çünkü Ulaş'la oynayınca bütün bunları unuturdum.Şimdi de keşke bütün dertlerim bu kadar basit olsa bu kadar canımı yakmasalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder